Tuesday, February 22, 2011

Watch Sp Online On Iphone

Sorry Borsellino you torment

L' Africa brucia, la crisi economica è sempre più delicata, non si sa se la Fiat verrà spostata a Detroit, il governo è a puttane.
Temi da prima pagina, problematiche serie che affliggono During this period, creating concern.

But this morning, seeing the poster of the Journal of 'Umbria Arintignamo also became aware of the true, unique, very serious problem that afflicts even our city





E' was finally approved the tax troubles.
What is this?
In a few simple words is nothing but a real tax that was included in Milleproroghe decree passed by the Senate.
disaster struck the region, if it has sufficient resources, should increase as well as the additional excise duty on petrol. We went

, as our custom, at the bottom of it.

Perugia, needless to recall, has a series of disasters to embarrass Bertolaso \u200b\u200bdisgrace that more than cause a very serious material damage in the hours will also affect the economic point of view.
What, then, the disasters to which the Perugia will face?

The first, in chronological order (the order is retracted 2006 ed ) is undoubtedly the one that occurred in January of five years ago.
Perugia who was revived after the disaster a few months earlier, he was raising his head Perugia, Perugia, who was returning to hope again fell in 'total darkness.



A hard, hard shot that hit the city.
But no, unfortunately, what was to come thereafter. The Roman
parentheses was not catastrophic, but in this case was funny at the time, yet you do not pay anything.

June 2010. The disaster,
When a man can do nothing in front of the nature, when people feel powerless in the face of these disasters. Since Katrina tornado in the United States that Leonardo di Perugia.


Despite all the experts were aware of this and warned those responsible. A sort of "wolf wolf" but no one, whether a marmaglia di piccoli abitanti allarmati di una città lavandaia che ne avevano diffuso la preoccupazione. Ma le Tv smentivano, rassicuravano dicendo che era tutt'aposto.

Solo adesso, a distanza di mesi, emergono fuori i veri motivi di quella catastrofe.
Un monito che deve servire a tutti ( capito pres ? ) , che serva da lezione a capire una volta per tutte che il lavoro dell' uomo non deve mai andare contro la natura.
Se sbagliare è umano, perseverare è diabolico, arintignare vorrebbe dì esse proprio scemi!



Catastrofi passate, ma anche catastrofi future.
Ne sono consapevoli più che in città nei borghi periferici, in quei borghi dove si respira ancora l'aria e le buone abitudini di una volta.
E che potrebbe bastare un niente, una sciocchezza, un campionato perso che oltre che prenderlo con filosofia farebbe anche rosicà de brutto.
Sarebbe una vera e propria catastrofe a cui tutti i santi, beati, solari, filosofici cittadini dovrebbero mettere mani al portafoglio.


Ma nella vita bisogna guardare il bicchiere mezzo pieno.
Perugia in questo campo è bravissima : dal 2005 più che il bicchiere mezzo pieno vede na damigiana che butta!
E allora basta pensare a queste disgrazie, basta pensare al passato, c'è un detto che dice che i mali ( come le disgrazie ) non semèpre vengono per nuocere.

Tu sta' a vede' che ...

0 comments:

Post a Comment